Sposoby, aby mieć więcej energii przez cały dzień

Sekret do posiadania więcej energii w swoim codziennym jest utrzymanie zdrowych nawyków, które wspólnie zapewniają dobre samopoczucie niezbędne do skorzystania z energii. Wydaje się, że nawet picie litrów kawy może mieć więcej energii przez cały dzień. Nie znasz powód, ale trzeba to „paliwo” w celu przestrzegania wszystkich obowiązków. Dobrą wiadomością jest to, że jeśli zmienisz niektóre swoje nawyki czujesz w stanie osiągnąć swoje cele i zadania.

zmęczenie

Jak mieć więcej energii w ciągu dnia?

Rutynowe można zrobić dent w nasz organizm i Jeśli dodamy do tego, że nie snu lub jedzenia dobrze jest normalne, że nie mają wystarczająco dużo siły na cały dzień. Dlatego dajemy Ci następujących wskazówek, aby mieć więcej energii przez cały dzień. Dziś zaczyna sam! Przyczyna również mogą być plamy z banana.

Dobry sen

Może się to wydawać oczywiste, ale koniecznie należy wskazać ją jako pierwsze zalecenie. Dobry sen w nocy jest synonimem więcej energii w ciągu dnia. To nie ma nic wspólnego z liczbą godzin (mimo, że mówi, że najlepiej jest 8) ale jakość snu. Jest on w łóżku, z ilością wystarczająco dużo schronienia i najniższym możliwym świetle. Aby uniknąć bezsenność nie oglądanie telewizji lub używać przenośnych 1 godzinę przed snem.

Aktywność fizyczna

Chociaż wydaje się, wręcz przeciwnie uprawianie aktywności fizycznej przed 10-ej rano jest bardziej korzystne niż po południu lub wieczorem. To dlatego ćwiczenie uwalnia endorfiny, które zwiększają nastroju i przygotowują nas do końca dnia. Nie trzeba mieć pracę, gdzie jest koniec wyboru: co najmniej można wybrać się na spacer z psem, 15 minut po prostu wstać. Trzeba będzie umieścić alarm wcześniej, ale warto.

Innym rozwiązaniem, jeśli nie chcesz wstawać wcześnie więc jest przenieść swoje ciało w sposób „nieoficjalny”. Oznacza to, że na przykład możesz iść do pracy rowerem, korzystać ze schodów zamiast windy, albo zostawić samochodu zaparkowanego dalej od hotelu, więc musisz chodzić do urzędu (i powrót).

Medytacja

medytacjaByć może medytacja nie jest wykonywaniem (chociaż jest to bardzo korzystne dla zdrowia) i działanie bardziej zrelaksowany i tak wcześnie mieć więcej energii. Zalecamy w takim przypadku, że można spędzić 10 minut do medytacji.

Nie trzeba być wykwalifikowanych tybetański mnich lub konkretnej techniki: to po prostu umieścić w pozycji lotosu (ze skrzyżowanymi nogami i prostymi), zamknij oczy i skupić się na oddechu. Zostawmy na boku wszelkie myśli, które odnoszą się do pracy, pieniędzy, para lub domowe. Skupić się na ciało i tylko kwota.

Najlepszym sposobem, aby mówić umysł, co czas wstawać jest z naturalnego światła. Gdy go postrzega zapala się na Dlaczego spać w nocy, gdy jest ciemno. Otworzyć zasłony do pokoju i w całym domu. Po prostu dźwięki budzika możesz żarówkę od stolik nocny, aby przyspieszyć ten proces.

Śniadanie

Jest to istotne aby nie opóźnić lub pominąć ten posiłek, które są tak ważne, ponieważ ostatecznie to, że daje wszystkie składniki odżywcze, które organizm potrzebuje do rozpoczęcia dnia. Bardzo często zwyczaj jest wyjazdem pospiesznie i pić kawę w drodze, jednak nie jest najbardziej odpowiednie. Wstać 10 minut wcześniej (lub nie naciskać tyle razy, budzik „odroczenie”) i przygotować pełne śniadanie, które powinny zawierać, owoców, zbóż i mleka (najlepiej odtłuszczonego).

Śniadanie zawierające węglowodany i włókna są najbardziej zalecane mieć więcej energii przez cały dzień. Przykład: garnek grecki jogurt, płatki owsiane, kromkę chleba z serem i bananem.

Miejsce pracy

Po przybyciu do pracy również można zmienić pewne nawyki, aby czuć się bardziej energiczny lub obudzić bez konieczności pić 2 szklanki kawy. Jako pierwszy krok, zalecamy, że jeśli to możliwe miejsce biurka w pobliżu okna, z którego wprowadź naturalnego światła tak mózgu jest aktywny.

Z drugiej strony, które byłoby dobrze, że jesteś dobry nawyk postawy nie tylko po to, aby zapobiec przykurczom i ból ale również za to, kim nie „snu” z przodu ekranu. Za to powrót powinien być w prawo, jak to możliwe, oddzielić od ramiona uszu i karku wygodne.

Nie mówimy o ćwiczenia w środku dnia, ale że uniknąć sztywności przez spędzić wiele godzin w tej samej pozycji. Aby tego uniknąć można wstać z fotela 5 minut co godzinę i mały spacer przez urząd.

Więc nie ma, że ustawiasz na bok pracy wykorzystuje czas rozmów telefonicznych lub analizy dokumentu stać i chodzić trochę. Aby uaktywnić krążenie krwi i trochę poruszać będzie wyjść z letargu i mieć więcej energii.

Muzyka

Czasami jest nic, który służy do nas obudzić, podczas gdy możemy spróbować różnych technik. Jak około kładzenie trochę muzyki przeniesione? Można usłyszeć go samodzielnie lub podzielić się z kolegami jak pozwalają one w pracy. Przyjemne melodie aktywowany mózgu i zwiększeniu koncentracji i skupienia. Zmniejszają one również stresu i napięć. A życie jest dużo więcej zabawy!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *